איך מתמודדים עם תחושת הצריבה בעת מתן שתן?

טיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן !

תחושת צריבה בעת מתן שתןשלפוחית השתן אחראית לתפקודי גוף רבים, ואין דבר מציק יותר מאשר גירוי בדרכי השתן. בעוד שחלק מהאנשים חווים שלפוחית בריאה ביותר, אחרים סובלים לעיתים מבעיות, ובמיוחד נשים. כששלפוחית השתן ודרכי השתן מגורות, מתעוררת תחושת צריבה במהלך הטלת שתן, בשילוב עם כאבים בגב התחתון וחוסר נוחות, כמו גם הגעות תכופות לשירותים וחוסר יכולת להשתין, או זרימה איטית.

נשים חוות אף שלפוחית רגישה במהלך ההיריון, אך בדרך כלל אינן בטוחות לגבי הטיפול המתאים למצב גופני פגיע זה.

השיטה הטבעית

קיימות שיטות טבעיות רבות לתמיכה בבריאות מערכת השתן. שתיית לפחות שמונה כוסות מים ביום מקדמת את זרימת השתן והזרמת חיידקים מדרכי השתן. רחיצת איברי המין, בקרב נשים וגברים, לפני ולאחר קיום יחסי מין הוא צעד היגייני חשוב.

נשים צריכות לרוקן לחלוטין את השלפוחית לאחר קיום יחסי מין, כך שהשתן ירוקן את כל החיידקים החודרים לשופכה במהלך קיום יחסי המין. לבישת תחתוני כותנה לנשים מאפשרת אוורור נאות, המונע התפתחות חיידקים.

 תרופות הומיאופתיות

המרכיבים הטבעיים בתרופות הומיאופתיות ניתנים במינונים שונים, בהתאם למצב וחומרת התסמינים. כל התרופות ההומיאופתיות מכילות מלחי רקמות ומיוצרות תחת פיקוח הומיאופתים מוסמכים ורוקחים מיומנים. כל המוצרים אינם מכילים גלוטן, חומרי טעם מלאכותיים, צבעים וחומרים משמרים, והם מתאימים ובטוחים לשימוש בהתאם לתסמינים.

  • קיסוסית – משמשת בדרך כלל לבריאות דרכי השתן כשיש דחף תכוף להשתין, כאבים עזים בסוף ההשתנה, או כשהטלת השתן איטית ביותר. בנוסף, תרופה זו משמשת לטיפול בהתנפחות ורגישויות כואבות בשלפוחית השתן.
  • פוספוריקום – תרופה זו הוצגה על ידי ד"ר שוסלר, רופא גרמני שהאמין כי מחלות רבות נגרמות כתוצאה ממחסור במלחי רקמות, גירוי בצוואר שלפוחית השתן, בריחת שתן ופרצי שתן עם שיעול. התרופה מטפלת בכל התסמינים האלו.
  • מליפיקה – הוצגה על ידי ד"ר פרדריק האפמריז במאה ה-19. המרכיבים בתרופה זו משמשים בדרך כלל לתחושת צריבה, כאבים צורבים או כשהטלת השתן תכופה, כואבת או מועטת.
  • אקוויסטום – משמשת לטיפול בגורמים הבסיסיים של כאב עמום בשלפוחית השתן, החל מהתנפחות ועד צורך תכוף ובלתי נסבל למתן שתן, עם חוסר נוחות בהשתנה או רצון תצמידי להשתין, עם כמות משמעותית של כאב בהטלת השתן. בנוסף, התרופה משמשת לטיפול בשיתוק שלפוחית השתן בקרב נשים מבוגרות.

תרופות אלו מומלצות לשימוש במשך חמישה ימים, ולאחר מכן, אם התסמינים נרגעים, ניתן להמשיך את הטיפול למשך עשרה ימים עד שבועיים על מנת לחזק ולשפר את שלפוחית השתן ובריאות דרכי השתן.

תרופות הומיאופתיות עובדות במהירות להקלת תחושת הצריבה והתכיפות במתן שתן, כבר מהמנה הראשונה. זמני התגובה משתנים מאדם לאדם, בהתאם להרכב הפיזיולוגי ונסיבות אחרות. בעוד שחלק מהאנשים מתחילים לראות שיפור כמעט מייד ועד לטווח הארוך, אחרים יראו תוצאות לאחר שלושה עד חמישה ימים. שימוש קבוע בתרופות הוא המפתח לבריאות אופטימאלית של דרכי השתן.

יש להתייעץ עם הרופא לגבי התסמינים, להימנע מאכילת מוצרי מנטה בטעם חזק במהלך נטילת התרופות, היות והם עלולים להפחית את יעילות התרופות.

המרכז לטיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן

המרכז לטיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3972332
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!