טיפול הומאופתי בדלקת בשתן

טיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן !

הומאופתיה
הומאופתיה

דלקת בשתן או דלקת בדרכי השתן היא מחלה שנחלקת לשלושה סוגים עיקריים כפי שנפרט במאמר זה. המחלה יכולה לפגוע בכל אדם בכל גיל אך בעיקר פוגעת בנשים.

למעשה כיום ידוע כי חמישים עד שמונים אחוז מהנשים יסבלו לפחות מאפיזודה אחת של דלקת בדרכי השתן במהלך חייהן. גם ילדות נוטות לסבול ממנה בשכיחות גבוהה יותר מאשר ילדים.

בקרב בנות המחלה לרוב מופיעה עד גיל חמש עם שיא של היארעות בתקופת הגמילה מחיתולים ולמעשה כשני שליש מהילדות שסובלות מהמחלה יסבלו מאפיזודה נוספת של דלקת בשתן תוך שנה וחצי מההתפרצות הראשונית.

שיטת הטיפול הקונבנציונאלית לטיפול בדלקת בשתן

דלקת בדרכי השתן נגרמת בעקבות זיהום חיידקי שהצליח לחדור לדרכי השתן. קרוב למאה אחוז מהמקרים הם תוצאה של חדירת חיידקים דרך פתח השופכה מה שמסביר את השכיחות הגבוהה יותר בקרב נשים בהן פתח השופכה ממוקם בסמיכות למוצא של מערכת העיכול אך במקרים מעטים וחריגים חדירת החיידקים לדרכי השתן מתבצעת דרך מערכת הדם (כשני אחוז מהמקרים).

מאחר והמחלה נגרמת בכל המקרים בעקבות נוכחות חיידקית, הרי שהטיפול הקונבנציונאלי כרוך בנטילה של תרופות אנטיביוטיות שונות בהתאם לסוג החיידק שמשגשג בדרכי השתן.

בדרך כלל מדובר על חיידקי E-Coli אך ישנה חשיבות עליונה לאבחן את סוג החיידק כי לעתים מדובר על סוג אחר של חיידקים. ישנם שלושה סוגים של דלקות בדרכי השתן להלן:

  • בקטריוריה אסימפטומטית – דלקת שבה חרף הנוכחות החיידקית אין עדות לתסמינים קליניים כלל.
  • ציסטיטיס – דלקת שמערבת את שלפוחית השתן ואת דרכי השתן התחתונות.
  • פיילונפריטיס – דלקת שמערבת את הכליות.

מה היא הומאופתיה?

שיטת הטיפול ההומאופתית דוגלת בכך שכל חומר שיכול לגרום למחלה באדם יכול גם להביא לריפוי שלה לו יינתן במינונים נמוכים. בנוסף לכך מדובר על שיטה אלטרנטיבית שדוגלת בכך שכל תסמין פיזי הוא עדות למצב נפשי מסוים.

בהתאם לזאת המטפל ההומאופתי רואה בכל מטופל אינדיבידואל עם סיפור אישי וכך גם התכשיר ההומאופתי שנקרא רמדי מותאם לכל מטופל ומטופל באופן ספציפי.

למרות שעד היום עוד לא נכתב מאמר אחד שהיה מבוסס על מחקר קליני מבוקר שהעיד על כך שהשימוש בתכשיר ההומאופתי יעיל לטיפול במחלות, הרי שאין לזלזל באפקט הפלצבו וכן בכל מקרה לא מדובר על תכשירים בעלי סכנה לבריאות.

עם זאת, ההמלצה הגורפת היא שלא להימנע מקבלת טיפול קונבנציונאלי ובכל מקרה במידה והחולה בוחר לגשת לקבלת טיפול הומאופתי, עליו במקביל לקבל גם טיפול קונבנציונאלי. כמו כן בכל מקרה כזה על המטופל ליידע את הרופא המטפל על כך שהוא מקבל במקביל טיפול אלטרנטיבי וזאת על מנת שלא ליצור אינטראקציה בין תרופתית ועל מנת שהטיפול האלטרנטיבי לא יחבל בשיטת הטיפול הקונבנציונאלית.

הגישה של ההומאופתיה לדלקות בשתן

הגישה ההומאופתית לא שוללת את הקשר בין הנוכחות החיידקית בדרכי השתן להיווצרות המחלה. עם זאת, היא מנסה להבין מדוע אדם אחד סובל מהמחלה בעוד אדם אחר לא. למעשה ישנם חולים רבים שסובלים מהמחלה באופן כרוני.

דלקת כרונית בדרכי השתן עלולה לפגוע באופן ניכר באיכות החיים של החולה ואף להעמיד אותו בסכנה בריאותית של ממש. כך למשל בקטריוריה א-סימפטומטית שפוגעת בנשים בהיריון מקושרת לתמותת תינוקות, ללידה מוקדמת ולהתפתחות של פיילונפריטיס חריפה.

עקב כך הגישה ההומאופתית דוגלת בבירור מקיף ביותר בנוגע לסיבות שהובילו לרגישות למחלה ומטפלת בהן.

מטופלים רבים מדווחים כי לא זו בלבד שהטיפול ההומאופתי הביא לשיפור בחומרת התסמינים ולהפחתה בתדירות של ההתפרצויות של הדלקת אלא שהטיפול ההומאופתי הביא לשיפור ניכר באיכות החיים שלהם באופן כללי.

המרכז לטיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן

המרכז לטיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן מתמחה במתן מידע בתחום טיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן, כל מה שרציתם לדעת על טיפול ואבחון דלקת בדרכי השתן. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

072-3972332
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!